7. märts 2012

Kolmapäeval, 7 märtsil.

Hommiku olin tükk aega kliinikus ja tulin siis Nimrodiga ära. Ettelugemisele ma ei läinud. Käisin lõunajal „Oleviku,“ „Meie Aastasada“ toimetustes ja Zirki trükikojas. Tulin enne lehe väljatulekut ära. Kübar lubas õhtul raha anda. Nägin Tõnis Tompi. Oli Tveri gubermangust tagasi tulnud. 60 rubla jäänud sinna. Vend kirjutanud sinna kirja, et kui nad raha tagasi ei saada, siis kohtusse kaebab. Seal (mõisas) olevat õpilased moonakate tööd teinud ja ühtegi valitseja kohta ei antavat neile. Seega pettus siis! Tulin kodu, olin vähe aega ja läksin siis välja. Käisin „Окраина“ toimetuses. Tõlkisin seal sõnumeid ümber ja kui kliinikusse läksin, oli see juba ammu lõpenud. Kübar raha ei annud. Lubas homme. Ma olen kindel, et ka homme tema käest midagi ei saa. Tulin vara kodu. Väljas hulkuda ei tahtnud. Lugesin jutusid ja õpisin natukene. Hull lugu! Varsti eksam, aga ma ei tea midagi. Kuhu mind niisugune laiskus viib? Nõndaviisi ei saa ma viimati ehk kooli kevade lõpetatagi.

Sõnade ja nimede seletamiseks palun vt ka eelmised sissekanded ja neile kuuluvad viited.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar