6. märts 2012

Teisipäeval, 6 märtsil.

Hommiku olin kliinikus. Prof. Paukul täna ette ei lugenud. Läksin Zirki trükikotta ja ootasin seal „Okrainat“ välja tulekut. Siis läksin kohe kodu. Tee peal sain leitenantiga (Leppikuga) kokku. Lubas mulle homme sõnumeid anda. Hea. Kodus seadsin asjad ruttu toime ja läksin alla linna. Käisin „Okraina“ ja „Meie Aastasada“ toimetustes. Sain Alaga kokku. See lubas „Postimehe“ toimetuste minna, et järele küsida, missuguses numbris neil juutide elamise õiguse kitsendamise üle kirjutatud oli. „Postimees“ saab viimate oma 1000 rubla trahvi, sest et „Päevaleht“ äratrükki eest 500 sai. Olin Schwartzi tunnis. Sai hästi nalja tehtud. Pani mulle katekismuse eest 3 ½. Ütles, et neid, kellel alla 4 olevat, viit ei saavat. Ha-ha! peenikene! Olin pool tundi kliinikus ja tulin siis sealt Nimrodiga kella 6 ajal ära. Käisin „Okraina“ juures. Siis läksime „Imperiali.“ Nimrod sai seal ühe poola korporandi käest rubla võlga kätte. „Lillemüüjanna Mimi“ oli peenikene drama. Langenud naisterahvad, vabad liigutused. Tore! Tulin vara kodus. Ei olnud täna jällegi mitte ühte kirja ega kaardit. Küll on lugu. Kirjutaksin rohkem, kuid tahan „Фармакогнозія“t [1] õpima hakata. Laupäeval on eksam. Teised õpivad juba ammugi.

[1] „Farmakognoosia.“

Sõnade ja nimede seletamiseks palun vt ka eelmised sissekanded ja neile kuuluvad viited.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar