1. apr 2012

1 aprillil, pühapäeval.

Nüüd hulka aega laiseldud. Kurat võtku naisterahvaid, viina ja muud sellesarnast. Nüüd on aeg õpima hakkata, sest et hulk eksamisi andmata. Kübar sõitis täna linna. Täna käisin ka Reili pool külas. Sain Mary käest kirja. Olin rõemus.
Halb lugu on minuga. Ei ole raha, ei ole ka suurt lootust kevadel kooli lõpetada. Ma igatsen kodu, kodu, kus ma üksinda elan, kusgil Venemaa nurgas. Muud ei mõlgu mul meeles. Saaks ehk uut elu alata, mis kül raske saab olema. Ma ei oska ju loomaarstimisest pea midagi. Kül oleks hea kaugel Tartust olla, seal, kus päike paistab, kus tema kõrvetusel viinamarjad, apelsinid valmivad, kus imeilus loodus ja nõiduvad ööd. Kõike seda igatsen ma. Kui mitte nüüd kevadel ei saa, siis talveks ometigi.

Sõnade ja nimede seletamiseks palun vt ka eelmised sissekanded ja neile kuuluvad viited.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar