7. veebr 2012

Teisipäeval, 7 veebr.

Hommikul tulin hilja üles. Käisin „Ю. Л.“ toimetuses. Mull oli tänases numbris 65 rida. Kella ½ 12 ajal läksin kliinikusse ja siis tundi. Tunni lõpul läksin „Ю. Л.“ juurde ja sealt Kübaraga üles. Tema läks kodu, mina Jacob Leppiku poole. Ta andis mulle ühe rubla võlga ära. Nõmberg ja Jass tahtsivad, et ma neile pudeli veini ostaks. Ütelsin, et pandgu nemad ka, küll ma siis ostan. Nemad ei olnud nõus ja nõnda jäi siis ostmata. Kodus kirjutasin „Ю. Л.“ jaoks miniaturisid ja paar sõnumit. Kliinikusse sain kella kuueks ja tulin sealt ühes Nimrodiga ruttu ära. Läksin tema poole. Ta lubas Kübara poole ööseks tulla. Sai viimaks mamma käest suure vaevaga peale luba. Seal on ta kiitus, et alati kodust ära võib olla. Koputasime Veera akna peale. Ütelsin Nimrodile, et ta mingu sisse, kuid tast torust ei olnud asja. Läks jälle mokka! Tema poolt läksime üles. Mina kodu, tema Kübara poole. Tükikese aja pärast tuli ta minu poole. Kübarat ega Ilvest ei olnud kodus. Minu poolt läksime tagasi Kübara poole. Ilves oli kodus, kuna Kübar hiljem tuli. Kõnelesime vanaaegsetest jutudest. Kübar ütles ka mulle, et Antson olevat ütelnud Oskarile, ta kirjutavat ka oma arvamise minu üle. Hea, küll ma talle kohase vastuse annan. Kella ½ 12 ajal tulin sealt kodu. Magama läksin kella 2 ajal.

Sõnade ja nimede seletamiseks palun vt ka eelmised sissekanded ja neile kuuluvad viited.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar