1. veebr 2012

Kolmapäeval, 1 veebruaril.

Tõusin kella 11 ajal voodist üles. Läksin „Ю. Л.“ juurde ja olin seal kuni kella üheni. Siis tulin Kübara poole. Kübara poolt tulin kodu, kuid läksin kohe tagasi. Läksime alla. Tema pidi kursustele minema, mina läksin aga „Oleviku,“ siis „Meie Aastasaja“ ja „Юрьевскій Листок’“i toimetuste. Urbanovitsch oli seal. Toimetusest läksin kliinikusse. Sealt tulime Nimrodiga ühes ära. Tema läks kodu, ja mina ka. Rüütli uul. sain Scharliga kokku. Ta läks õe poole. Sellega oli siis meil üks tee minna. Kodus sõin ja läksin Kübara poole. Natukese aja pärast tuli ka Nimrod. Siis hakasime neljakeisi kaardisi mängima. Mina mängisin Ilvesega „marjast“ kokku. Andsin neile partiisi. Nemad läksivad kella ½ 1 ajal magama, kuna aga mina üles jäin. Kirjutasin „Голос Земли“le kirja ja panin nalja ümber. Lugesin natukene ja heitsin kella ½ 4 ajal magama. Enne magama minekut peitsin Nimrodi riideid ja saapa ära. Ma tahtsin küll õpida, kuid ei saanud, ehk küll homme eksam on. Õpimine oli nii vastu meelt. Ülepea läheb mull elu uueste vastikuks. Ma usun, et mull siis raske on enesetapmise mõtele vastu panda, kuigi elus vahel nii õnnelisi silmapilkusid on, ja saatus sulle armulik võib olla.

Sõnade ja nimede seletamiseks palun vt ka eelmised sissekanded ja neile kuuluvad viited.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar