6. veebr 2012

Esmaspäeval, 6 veebr.

Jäin aptekisse veerand tundi hiljaks. Magister ütles, et mulle nummert välja ei pane, kui veel hiljaks jään. Küll on toru! Aptegist läksin „Ю. Л.“ poole, kus theed jõin ja sõnumeid kirjutasin. Sealt tulin ühes Kübaraga ära. Käisin „Meie Aastasada“ juures, ja sealt läksin Kübara poole, kus kella poole 12 olin. Kübarale oli juba „Aeg“ [1] tulnud. – Kella poole viie ajal tuli Kübar minu poole ja siis läksime alla, enne „Ю. Л.“ juurde ja siis kliinikusse. Urbanovitsch kiitis, et mul olevat head sõnumed. Kliinikus Nimrodi veel ei olnud. Ütelsin poistele, et nad Nimrodile ütleks, et ta mind kliinikus ootaks. Ma tahaks täna Veera poole minna. Ehk saab! Siis läksime Kübaraga uisuteele. Ajasin tükk aega Ruberiga jutu. Ütles, et tal olevat suga jõuetus. Ma ei taha uskuda, ehk ta küll selle haiguse vastu rohtu
näitas. Uisuteel olivad Oskar, Matto (Eldela), Olga, Marie, Salme ja Gerda. Mina mitte kedagi tüdrukutest ei teretanud. Oskar läks Salme ja Gerda juurde küsima, kas esimene minu jutu kätte on saanud. Salme vastas et jah. Ta ei uskuvat, et Peeter nõnda teinud on. Siis ütles ta, et jutt ei olevat mitte hästi kirjutatud. Olevat liiga palju hüppeid sees. Lubas mulle kirjaliku arvastuse saata. Saatku. Küll ma juba talle vastuse annaks. Uisuteelt läksin Kübaraga kliinikusse, Eldela läheduses. Sõimasime E.N.K.S. gümnasiumi õpilasi. – Nimrod oli kliinikus. Mull oli deshur kella 10-12. Kübar läks kodu, mina aga Nimrodi poole. Sealt tulin ruttu kliinikusse tagasi. Kliinikus tegime niisama drama, ajasime kirjanduse üle jutu ja mängisime kaardid. Kella poole 11 ajal läksime „Olympiasse“ Gribojedovi ja Nimrodiga billjardit mängima. Seal ei saanud, ja siis. K. A. S. Nimrod ei oska peaaegu mitte sugugi mängida. Kodu sain kella ühe ajal öösi. Oli kõrvadel külm. Külmetasin vist enda ära. Magama läksin kell 3.

[1] „Aeg“ oli „Päevalehe“ lühendatud väljaanne, mis ilmus Tallinnas aastatel 1906-1917 ja 1919.
Sõnade ja nimede seletamiseks palun vt ka eelmised sissekanded ja neile kuuluvad viited.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar